-
צבי גולדשטיין
Room 205 – The Voices, מיצב, 2011 העבודה Room 205 – The Voices 2011 היא רצף של שני חדרים: מערך של ארכיטקטורה, קולות, אובייקט, טקסט ודימויים. בחדר השמאלי, על הקיר המרכזי, מוצבת העבודהReconstructed Memories (Lariam B) (2005-2001): אובייקט תלוי קיר המחולק, שלא כמו קודמוReconstructed Memories (1996) לחלק פתוח ולחלק
read more >> -
פבריס ג'יג'י
מערכת כוכבים, 2008, פלדה תיק הסתגלות, 2005, עור, מתכת פבריס ג'יג'י מרבה להתייחס לפיזיקליות של הגוף ולמבט של הצופה. העבודות שלו מייצגות
read more >> -
ניר עברון
רגע חופשי, וידיאו, 2011 עבודתו של ניר עברון מציגה תנועת traveling shot של מצלמת קולנוע על מסילה, העושה סיבוב של 360 מעלות בתוך שלד בניין. המבנה עצמו נועד בעבר להיות ארמון הקיץ של המלך חוסיין ובנייתו החלה לפני מלחמת ששת הימים בשטח שאז היה בשליטת ירדן. הבנייה נקטעה עם מלחמת ששת
read more >> -
נינה קאנל
שיר הלל נוסף לסופים חיצוניים, 2010, מלט, מים, מחולל על-קולי, סגסוגת זכוכית, קערית תפיסתה המורחבת והמרחיבה (פשוטו כמשמעו) של נינה קאנל את הפיסול כ"תופעה לא
read more >> -
מיכל הלפמן
Forgive Forget, 2011, טכניקה מעורבת על במה בתערוכת היחיד שלה "בת-דור" (מוזיאון ישראל, ירושלים, 2007. אוצר: אמיתי מנדלסון) חילקה מיכל הלפמן את ביתן בילי רוז לשני מתחמים.
read more >> -
לותר המפל
תנועה, 2010, תצלומים, רמזור מצוי, mdf, צבע, סלעים, שלט רחוק, התקנים, פחית, רכיבי חשמל לותר המפל מצליב בעבודותיו פיסול וצילום. העבודה שהוא מציג בביאנלה משתלבת בגישה הכללית שלו: גזירה של שתי הדפסות צילומיות מוגדלות, כמעט זהות, הלוכדות ומקפיאות תנועה של שתי קבוצות רקדנים.
read more >> -
חיים סטיינבך
מנהלים לרגע VI-2 , 1991 מדף עץ מצופה, סירי אלומיניום וכדורי עור מוזיאון ישראל, ירושלים מתנת האמן ומילרד והרייט דורמן, ניו-יורק, לידידי מוזיאון ישראל בארה"ב, לכבוד יום-הולדתו של ויליאם ס' ארליך
read more >> -
וילהלם ססנל
אוכל 7, 2008, שמן על בד קרינה, 2008, שמן על בד ללא כותרת, 2010, שמן על בד פיזור האוכלוסין 1972, 2000, שמן על בד פיזור האוכלוסין 1994, 2000, שמן על בד מתרחצים באסנייר, 2010, שמן על בד
read more >> -
-
גיל מרקו שני
חדר מדרגות, 2011, טכניקה מעורבת המיצב הנוכחי של גיל מרקו שני מצטרף לשורה של סביבות מוחלטות שהוא בנה בעשור האחרון. המיצב מתבסס במישרין על הארכיטקטורה של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. עם זאת, בפעולתו של שני יש יותר מניסיון לחשוף או לשקף את המבניות של הארכיטקטורה. לא
read more >>