הסרט חוקר את היחסים שבין מדע, עבודה ופולחן, ומדמיין את מדע הארכיאולוגיה ככת עתידית. שני מאמינים של הכת, הלבושים גלימות, פונים הלאה מהחפירה. בשיטוטיהם הם נמשכים אחר קול זמזום הבא מאבנים של מונומנט פרהיסטורי, ואז קרבים אליהן ומנגנים בהן כאילו היו תֶרֶמין אדיר־ממדים. ממש כמו הנגינה המופקת מן התרמין ללא מגע, אלא באמצעות היד המחוללת שינוי בשדה אלקטרומגנטי – כך האבנים, המגיבות לתנועות הגוף בהתקרבו אליהן. אחד המאמינים ממשיך לבסוף לבדו לשדרת האבנים באייוובורי, שם השדה המגנטי עומד בשיאו. בפסקול הסרט נשמעת מוזיקה לתרמין וכלי הקשה מאת Zuzushi Monkey, המשקפת את ההתרחשויות שנראות על המסך. הסרט צולם בוידיאו, ורוב משתתפיו הם חברי קבוצת האמנים והארכיאולוגים.
העבודה נעשתה במסגרת מלגת שהות מטעם Artists in Archeology ובשיתוףStonehenge Riverside project ובתמיכת The Open Eye Club
Performative Construction of a Future monument for the Dialectic Negation of a Post-Catastrophic Society
תלבושות, אביזרים ודימויים מתוךPerformative Construction of a Future monument for the Dialectic Negation of a Post-Catastrophic Society, מופע תיאטרון ניסיוני חדש מבית היוצר של צמד האמנים רב־הפעלים פיל וגליה קולקטיב, שנערך ברחבת שער העיר בערב פתיחת הביאנלה. במהלך המיצג נבנתה אנדרטה לפשעי העתיד של הקפיטליזם הגלובלי. האנדרטה מעוצבת בהשראת יאכטות – נציגות אחרונות של הון מוחשי בעידן של נזילות פיננסית וגיאוגרפית.
פחות קריאה...