עבודת המיצב חוקרת את היחסים שבין מיקוד וגבולות דרך סימולטניות וניגודיות. העיר העתיקה בירושלים נראית בפרספקטיבה של העין המשטרתית מחדר הפיקוח והשליטה, ודרך התקרבות של המצלמה המשייטת בין הסמטאות הצרות והריקות של העיר העתיקה בלילה. בשנת 1998 משטרת ישראל חנכה פרויקט שיטור מתקדם בשם מבט 2000. קרוב ל- 300 מצלמות כיסו את כל העיר העתיקה וסיפקו מראה כולל 24 שעות ביממה. המיצב כולל צילום של תנועה ברחובות העיר העתיקה, יחד עם צילומים מתוך חדר הבקרה וראיון עם קצין משטרה.
אופן העמדת המיצב במוזיאון יוצר אפקט וירטואלי המשבש את התמצאותו של הצופה בחלל. המסע מגיע לנקודת העלמות כאשר הגוף עצמו הופך לקישור בין החלל הפנימי לבין המרחב החיצוני ויוצר מצב בו הצופה כלוא ברגע מסוים בזמן, הנראה על המסך. מבנה זה משמש כמטריצה לתוצרים ואפשרויות של המשחק הפנימי בין הדינמי לסטאטי, בין החופש וכליאה, בין הפרטי לציבורי, בין השיטור לעמעום, בין הריאלי לוירטואלי.
פחות קריאה...