מיה טיברמן נולדה ב־1980; שי הרשקוביץ נולד ב־1973; שניהם חיים ופועלים בישראל
צדפה, 2012, וידיאו, 7:19 דקות
עבודתם של מיה טיברמן ושי הרשקוביץ מעמידה במרכזה ילד המשנה את המציאות בעזרת דמיונו ועולמו הפנימי. הילד מוצא על חוף הים צדפה, וזו מתפקדת כמכשיר קסמים שבאמצעותו הוא משנה את המציאות ומוציא לפועל את יצירי דמיונו, מכשיר המתפקד כמו מכונת קולנוע המסוגלת לשנות את הפרופורציות של המרחב, לחולל טרנספורמציות ולברוא מציאות חדשה. הילד נעזר במטה הקסם שלו, בצדפה, כמו שהשתמשו בו חלוצי הקולנוע המוקדם, במיוחד ז'ורז' מלייס שהיה קוסם במקצועו. מטרתם של יוצרים אלו לא הייתה נרטיבית, אלא התמקדה בדימוי הקולנועי וביסוד הוויזואלי הטהור של הקולנוע ונועדה ליצור סנסציה והלם חזותי. ההיסטוריון וחוקר הקולנוע טום גאנינג (Gunning) קרא לקולנוע זה "קולנוע האטרקציות" (Cinema of Attractions). סרטים אלו התמקדו ביכולות הטבועות במדיום הקולנועי לעוות את המציאות, לחולל קסמים ולהעלים אנשים וחפצים על ידי עריכה ועל ידי שימוש באפקטים מיוחדים. טיברמן והרשקוביץ אמנם משתמשים באנימציה דיגיטלית עכשווית, אך בשפה שמזכירה את הקולנוע המוקדם. הם מגשימים באמצעותה את הפנטזיות של הילד, ובכך קושרים את חוויית הילדות עם החוויה הקולנועית הראשונית.