את התצוגות של כריסטוף קנכט ניתן לראות כמשתייכות למסורת האצילית של "חדר הפלאות". קנכט אוסף חפצים שונים ומשונים ברחבי העולם, אותם הוא שותל בעבודותיו לאחר ששינה אותם או בצורתם המקורית. הפרויקט הנוכחי כולל גם פריטים מאוסף מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. בנוסף לקודים תרבותיים מגוונים, קנכט מנכס תהליכי ייצור תרבותיים, כגון עבודה בקרמיקה, בברונזה, או בתצריב. בה בעת, בשלבו בעבודותיו מוצרים חד־פעמיים המיוצרים בייצור המוני, כגון צלחות נייר או מפיות נייר דמויות תחרה, הוא לא רק מתיק אותם לתחומי האמנות אלא גם מעניק להם חיי מדף ארוכים יותר. כל אלה מנכיחים את הימנעותו של קנכט מהיררכיות. בציוריו, צמחייה ביומורפית חוברת לחלקי גוף אנושיים, ואלמנטים קישוטיים משולבים בתחריטים בוטניים או רפואיים.
במהלך שהות־האמן שלו בתל־אביב, יצר קנכט את הסדרה חתול רמאללה. אלה הם ציורי מים המתארים חתולים, שמפנים מבט אל מעבר לחומת ההפרדה או חוצים אותה. השילוב בין נפיצות הנושא ואופן התיאור ההמוני מצביע על הלאות הפושה בפוליטיקה שהציורים מתייחסים אליה, שאינה נובעת מחוסר עניין אלא מריבוי אתגרים. החתול, סמל לקיטש ולמתיקות חמודה בתרבות האינטרנט, הופך כאן לייצוג של ניטרליות.