השפה היא נקודת המוצא ברבות מעבודותיו של ינס פחֶּוֹ. הוא חושף סאב־טקסטים נסתרים ומדגיש משמעויות כפולות על מנת לערער באופן אנליטי את סמכותם של מבעים שונים בכתב ובעל־פה. עבור התערוכה במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, יצר פחו את העבודה עץ אינסופי. כותרת העבודה מתייחסת לשם המוצר של חומר הריצוף שהאמן מציג בחדר התערוכה. היא מצביעה על ניסיוננו לשנות חומרים טבעיים בהתאם לרצוננו, שבמקרה זה בא לידי ביטוי בדגמיוּת האינסופית של העץ. הכותרת עשויה להיקרא גם כהכרזה על זמינותו האינסופית של משאב זה. האמונה בכושר ההמצאה האנושי מוצבת כנגד המגלומניה האלימה שנחשפת בעבודת הווידיאו המוצבת בסמוך. העבודה לקט מציגה טקסט רץ המורכב מעלבונות הומופוביים בוטים. הטקסט, כפי שמתברר, מורכב מציטוטים מתוך מילות שירים פופולריים ומוזיקה מחתרתית. הרטוריקה הבוטה האינסופית של הווידיאו מוסיפה אפשרות קריאה נוספת, וולגרית יותר, לעבודה עץ אינסופי.