במיצב הווידאו שלו, חביב קפצון מציב את הדמות ולטשמרץ בתוך עולם שאין בו אחיזה, שאינו מציע קרקע מוצקה תחת רגלינו. הוא עיצב את הגיבור המופלא שלו על פי המונח הגרמני Weltschmerz, שמשמעו "צער העולם", או "כאב־עולם". כתופעה, Weltschmerz מאפיין את הרומנטיקה הגרמנית, אך הוא מתאים לימינו ממש כפי שהלם את המאה ה־19. הוא מציין עצב על הקיום, ובו־זמנית מתאר תחושת כאב הנחווית בעולם ועל העולם, ואת הידיעה שהשניים קשורים מהותית זה לזה. זו התחושה שלנו כשאנחנו מבינים שהעולם אינו מה שהוא צריך להיות; כשאנחנו ניצבים אל מול ה"למה" הבלתי ניתן לידיעה של הסבל.