סט עושה שימוש בעקֵבות של המציאות – שובלי מטוסים כחומר גלם צילומי – ליצירת עבודתה. השימוש האותנטי בתצלומי שובלים, ולא בטכנולוגיה המאפשרת בהינף עכבר לשרטט שובלים איכותיים, מעלה שאלות מסורתיות על המקור, על חשיבותה של טכניקה ועל מיקומו של הצילום כיום לנוכח הטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת.
קווי הסילון החוצים את השמים מייצרים יחסים שונים בין חלקי התצלומים ומאזכרים ציורים מופשטים (של ציירי "שדות הצבע" האמריקנים) משנות ה־50. הקווים מחלקים כל תצלום בודד ובו בזמן מאחדים את כולם לכדי עבודה אחת.
העבודה כמו מתנתקת מהטכניקה שבה נוצרה ומשלבת בין תחומי אמנות שונים – זוהי סדרת תצלומים בעלת איכויות ציוריות, שאופן תלייתם על הקיר מאזכר פסל תלת־ממדי.
פרישת התצלומים מהדהדת בצורתה מבנה של להקת ציפורים – אחת הסכנות הטמונות למטוסי קרב בשמים ואולי מרמזת לאסון שקרה. כך, למרות ההפשטה האסתטית, נוצר נרטיב ונבנה מתח בתוך העבודה.
פחות קריאה...