הפסלים והמיצבים שלו עשויים משפע של חומרי פסולת ובגדים שהושלכו. הוא מעצב מיצבים ומיצגים שבוחנים את מה שהוא מתאר כ"מצב המנוכר של האפריקני בתוך החברה שלו… העיר האפריקנית מציגה עצמה ככלי אשלייתי באגדה. כאן, השחקנים בדמויות הרפאים שלהם מציגים לראווה את הרעיון כמו בטרנס". הוא רואה את עבודתו ככרוכה לאו דווקא במִחזור אלא בהמצאה מחדש, או במילים שלו: "השבה לחיים, שיקום וטרנספורמציה". עבודותיו עשויות מחפצים קיימים שיוצרים דמויות מורכבות שנראות כאילו נלכדו בין תרבותן ובין ציוויליזציה מערבית כפויה. בזכות המיצבים והמיצגים שלו זכה דילומפריזוליקה למקום חשוב בסצנת האמנות העכשווית.
מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית הזמין את האמן לבנות במוזיאון את הגרסה שלו לחברת הצריכה הישראלית. התוצאה הבנויה משפה מקומית, רחוב סואן, מוצגת בחלל.
דילומפריזוליקה נולד באנוגו, ניגריה, 1960
פחות קריאה...