משהו או לא כלום, 2011, אותיות ויניל, 5X3.3 מ'
בעבודה משהו או לא כלום, בי אנדר בוחן ומאתגר את ההיררכיה של חלל הגלריה. העבודה נראית כפרגמנט. הפרגמנט יוצר רושם של חלוקה של חלל המוזיאון למה שנמצא "מעל" ו"מתחת" לקו, כאשר ניתן לראות רק את מה ש"מתחת". יחד עם זאת, הפרגמנט בפני עצמו הוא גם מונה וגם מכנה, כלומר שלם. האם זהו בכלל פרגמנט? האם זו מילה או תמונה? בעבודה זו כופה עלינו בי אנדר להטיל ספק בעצם מהות הקיום. האם העבודה גדולה מדי עבור המוזיאון או האם הקונספט גדול מדי עבור האמנות?