ללא כותרת (מתוך הסדרה אורתודוקס ארוס), 2009, תצלומים
בסדרת תצלומים זו מבקשת האמנית להציג את הנער הדתי באופן שונה ומהופך לדימוי הרווח שלו. בתצלומיה היא מרכיבה ייצוג חדש של היהודי החרדי. הולטרמן, שהגיעה מן העולם החרדי ומן האמונה היהודית שגוף האדם הוא מקדשו, מבקשת להפשיט מהנער את ה-"אחר" ולהוציא לאור את הפן הייחודי שאינו מוכר לעולם החילוני: את הביטוי לאותה הקדושה הגופנית ולרוחניות המלווה אותה. באסתטיקה של התצלומים ניכרת השפעתם של סיפורי התנ"ך כפי שמיוצגים באמנות לאורך ההיסטוריה שלה.
המיניות התמימה נטולת הזימה כביכול שקורנת מהמצולמים הפוכה למבטה הארוטי של האמנית. היפוך התפקידים מעניין גם במובן המגדרי – האישה היא האקטיבית והיא זו ש"זוללת במבטה" את בני המין השני, ואילו הגברים הם הפסיביים: מוצבים ומונחים לפי דרישותיה וצרכיה של הולטרמן.