"מכולת הילה" מתחילה בקסטה של דימויים שנלקחה מתוך מצלמה דיגיטלית פגומה, בסט תמונות של אדם זר, שצילם את ראשו בחדר סגור. עם הדפדוף, תמונה עולה על תמונה וצורות שונות חודרות אל תוך הפריימים. אין זו השתקפות של המציאות החיצונית או של חומר כימי שהיה כרוך בטכניקת הצילום, אלא ביטוי צורני לכשלים הקשורים במדיה: באנרגיה חשמלית, בדיגיטציה, בתוכנה. "מכולת הילה" היא אחד הפריימים. היא צוירה בסגנון ריאליסטי, בצבע על בד, באופן המדמה את פעולתו של סורק גרפי: פעולת הציור חיקתה את דימוי הנזילה שלא באמצעות שפיכה של חומר מלמעלה למטה, אלא בצביעה מאורגנת של הבד מצדו הימני אל צדו השמאלי. בהמשך תועד הציור באמצעות סריקה דיגיטלית, נשמר כקובץ מחשב והודפס בטכניקת לַמְדָה, הדפסת צילום מודרנית המחקה שיטות פיתוח והדפסה מסורתיות. הדפסות הדימוי נמתחו לגודלם של ארבע מסגרות אקראיות שנמצאו ונאספו, ומידותיהן נקבעו לפי המסגרות, ולא להיפך כנהוג.
פחות קריאה...